perjantai 18. huhtikuuta 2014

"For the rest of my life when people say tea i'm going to slightly think of you."

Äää en kestä et enää pari kuukautta jälellä can i just stay here plz musta tuntuu et oon muuttunu iha liikaa tän vuoden aikana en ees tiiä et parempaa vai huonompaan suuntaan mut musta tuntuu et oon iha täysin kasvanu ohi mun Suomi-elämästä. Mun piti sanoo jo yhet hyvästit ja se oli ihan hirveetä. En mä tiiä mitä sun on tarkotus sanoo ihmiselle ketä et välttämättä nää enää ikinä. "Have a good life" ? 
En oikeesti tuu selviämään sit ku pitää sano heipat ihan kaikille.
Joka tapauksessa tää on ollu mun elämän paras vuosi tähän mennessä. Oon itkeny varmaan enemmän kun koskaan mut oon myös nauranu ja kasvanu ihmisenä enemmän ku ikinä. Tää ei oo ollu mitään mitä kuvittelin et tää olis mut tää on ollu nii paljon enemmän. Eli nyt jos joku vielä miettii et pitäskö hakee vaihtoo nii äkkii hakee!
Täs tylsii vanhoi talvikuvii moro


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti